Az R&R Software további sikereket ért el az exportfejlesztés és -szolgáltatás területén 2020-ban
2021-08-24

FusionR CRM SFA és egyedi mobilitás-megoldások iOS platformon

A hazai kereskedelmi és közműszolgáltatói mobilitás területén korábban domináns Android mellett mára egyre gyakoribb, hogy a vállalati mobilitási megoldások platformja is az Apple mobil operációs rendszere, az iOS illetve iPadOS.

Az R&R Software termékstratégiájának köszönhetően a FusionR CRM SFA (Sales Force Automation) megoldás Android és iOS platformon is elérhető. A FusionR CRM SFA mobil vállalati alkalmazás a 2002 óta folyamatosan gyűjtött mobil üzleti támogatási tapasztalatra, és a legmodernebb technológiai alapokra építkezik. Korszerű okostelefonok és táblagépek használatával lehetővé teszi a terepen dolgozó munkatársak támogatását, feladataik szervezését, ellenőrzését.

Az R&R Software jelenleg a Maresi Foodbroker Kft. részére szállít FusionR CRM SFA megoldást iOS platformon. A Maresi Foodbroker Kft. kimondottan olyan szoftverszállítót keresett, amely szükséges funkcionalitással bíró, már megvalósított iOS CRM SFA natív applikációval rendelkezik. Az R&R Software FusionR CRM SFA megoldása megfelelt ennek az előzetesen támasztott követelménynek, így a Maresi Kft. ajánlatot kért az R&R Software-t FusionR CRM SFA iOS eszközökkel kompatibilis verziójára, amelynek folytatásaképp 2021. augusztusában meg is rendelte a FusionR SFA operatív CRM megoldás bevezetését.

A Maresi Foodbroker Kft. logója

A Maresi Kft. a Maresi Austria GmbH egyik leányvállalataként, az osztrák VIVATIS Holding tagjaként stabil nemzetközi háttérrel rendelkező regionális disztribútor cég. A Maresi Foodbroker Kft. termékválasztéka saját termékekből – mint a névadó márkából, a Maresi kávétejből – valamint disztribútor márkákból, mint például az Iglo halrudakból és zöldségekből, Häagen-Dazs jégkrémekből, Bertolli olívaolajokból, Felix ketchup termékekből, Canderel édesítőszerből, Chef ecetekből, és további FMCG termékekből áll. A cég 30 éve van jelen a piacon, és az elmúlt években az árbevétele meghaladta a 6 milliárd forintot.

A FusionR CRM SFA mobil alkalmazás a Maresi Foodbroker Kft. igényei szerint olyan funkciókat fog ellátni iOS mobil eszközök segítségével, mint például vevő információk kezelése, képviselői túratervek készítése, útnyilvántartások rögzítése. A lehetőség biztosított az üzletlátogatások naplózására, időben és helyben egyaránt. Bolti felmérések készítésére és adatgyűjtésre is alkalmas a rendszer. A felhasználók láthatják a rendszerben az értékesítési vezetők által központilag meghatározott, szegmensre és időszakra célzott feladatokat, legyen szó rendszeres vagy eseti tevékenységekről. A FusionR CRM SFA támogatja a kérdőív-alapú egyedi felmérések készítését, rendelések felvételét és leadását. A mobil eszközökkel fotók is készíthetők, illetve megjeleníthetők a vevői előzmények és információk. Külső ERP rendszerekhez történő illesztési lehetőséggel a FusionR CRM SFA rendszerben felvett rendelések automatikusan és jogosultságkezelten feltöltésre kerülnek a külső ERP rendszer által igényelt struktúrában. A FusionR CRM SFA alkalmazás akkor is működik, ha éppen valamilyen okból nincs internetkapcsolat. Az offline munka során keletkezett adatokat az alkalmazás titkosított csatornán tudja szinkronizálni, amikor az internetkapcsolat ismét elérhető.

A FusionR CRM SFA megoldás a FusionR operatív CRM termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A termékcsalád komponenseinek elsőrendű feladata az ügyfélkapcsolati, valamint értékesítési és marketing tevékenység központi, konszolidált támogatása, irányítása és ellenőrzése. Segítségével gyűjthetők, rendszerezhetők és tárolhatók ügyfélinformációk, a kereskedelmi és ügyfélszolgálati folyamatok minőségi, tervezett és kontrollálható formában hajthatók végre. A technikailag egységes, azonban ügyfélszegmens-specifikusan differenciált adatokat kezelő ügyféltörzs kapcsoltan, együttesen kezelhető az ügyfél interakciókkal, ajánlatokkal, szerződésekkel, szolgáltatás-megrendelésekkel, további ügyfél dokumentumokkal, számlákkal és befizetésekkel, kintlévőségekkel, panaszokkal. A FusionR CRM integrált SSP (Self Service Portal), TeleSales és SFA komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.

Az R&R Software által – akár a FusionR CRM SSP-n kívül – fejlesztett portál megoldások okos eszközre kiterjesztett applikációk formájában is elérhetők, amelyek az elmúlt évek során számos kereskedelmi, járműipari, banki, és közműszolgáltatói referencián keresztül bizonyították az üzleti alkalmazások egyik legjelentősebb fejlődési irányát.