Az R&R Software bemutatta megújult interaktív vevőszolgálati folyamatkezelési funkcióit a cDMS márkakereskedői csomagban.
Az R&R Software cDMS csomagja számos hazai gépjármű-márkakereskedés és szervizpont igényeit szolgálja ki iparág-specifikus vállalatirányítási, pénzügyi, ügyfélkapcsolati és vállalati mobilitás komponenseivel.
A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a cDMS csomag minden évben számos új képességgel egészül ki. A Renault Hungária 2015 szeptemberében két regionális workshop rendezvényt is tartott márkakereskedők részére, ahol Bognár András, az R&R Software cDMS üzletágvezetője mutatta be az idei év legfontosabb újításait:
– Egységes ellenőrzési igazolás és szervizlehetőségek: a cDMS lehetőséget kínál az ügyfél járművének felülvizsgálatakor jövőbeli, a következő kötelező szerviz előtt esedékes javítások és alkatrészcserék rögzítésére. Az ügyfél tájékoztatásának támogatása mellett automatikus emlékeztető e-mailek, vagy feladatok is generálhatók (például telefonos vagy SMS emlékeztető kiküldése), amelyek egységes felületen követhetők és kezelhetők.
– Interaktív munkafelvétel mobileszközök segítségével.
Rögzített szervizlehetőségek áttekintő képernyője
Az Ügyfél részére generált ellenőrzési igazolás a rögzített szervizlehetőség alapján
A gépjármű márkakereskedéseket, márkaszervizeket és importőröket kiszolgáló cDMS csomag több mint tíz éve érhető el az R&R Software kínálatában. A csomagban foglalt, Európában piacvezető Vector CDP (Car Dealer Package) szoftvert számos más, az R&R Software által fejlesztett és forgalmazott komponens egészíti ki, amelyek széles funkciópalettájukkal támogatják a több márkás, több telephelyes, vagy akár a központi, regionális működést, és minősített adatkapcsolatot biztosítanak az autógyártói rendszerek felé.
A cDMS csomag alacsony kezdeti beruházású Cloud szolgáltatásként is elérhető.