A Budapest Business Journal szeptemberi számában a meghatározó, üzleti szoftverekkel foglalkozó hazai vállalatokról közölt riportanyagot.
Budapest Business Journal: Hogyan jellemezné termékeiket és a szolgáltatásaikat?
Rozenberszki Zsolt: Az R&R Software termékei és alkalmazásai átofogó, integrált és testreszabott megoldást nyújtanak az iparág-specifikus üzleti igényekre. Az alkalmazásaink elsődleges célja a vállalati működés irányítása, támogatása és ellenőrzése csúcstechnológiájú informatikai eszközök segítségével.
BBJ: A vállalatirányítási (ERP) termékek mellett milyen igényeket tudnak kiszolgálni? Minden igényre létezik célmegoldásuk?
R. Zs.: Véleményem szerint manapság már nincsenek éles határok a különböző kategóriákba sorolt üzleti alkalmazások között – például egy versenyképes ERP rendszernek rendelkeznie kell CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) és BI-EPM (üzleti intelligencia, vállalati teljesítménymenedzsment) funkciókkal is. Az R&R Software az elmúlt 23 évben folyamatosan az ügyfelei igényére fókuszált, így büszkén mondhatjuk, hogy a célcsoportjaink minden elvárását képesek vagyunk lefedni. Sokrétű, a legjobb iparági gyakorlatot tartalmazó megoldást kínálunk nagykereskedők, disztribútorok, termelő cégek, gépjármű-kereskedők és szervizek, valamint telekommunikációs, infokommunikációs, pénzügyi és közműszolgáltatók részére.
BBJ: Van a cégünknek olyan innovációja, amelyre kimondottan büszkék?
R. Zs.: A Future Energy Kft-vel közösen létrehozott „SMART ENERGY VISION” energiamenedzsment-rendszerre különösen büszkék vagyunk. A megoldás IoT és M2M eszközök alkalmazásával biztosít vállalati energiafelhasználást monitorozó, elemző és szabályozó funkciókat.
Másrészről a Szegedi Tudományegyetemmel közösen számos sikeres, szoftvertechnológiával kapcsolatos kutatás-fejlesztési projektet tudunk a hátunk mögött az elmúlt időszakban.
BBJ: Kik a főbb ügyfeleik?
R. Zs.: A HEINEKEN Hungária Zrt., a HÉTFORRÁS Zrt., Central-Drinks Kft. és a BUSZESZ Zrt. az FMCG iparágból. Az Euler Hermes Kft., a Garantiqa Zrt, a Raiffeisen Bank és a GIRO Zrt. a pénzügyi szolgáltatók közül. Az Invitel Zrt. és a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. az infokommunikációs iparágból.
BBJ: Mennyi időt vesz igénybe a projektekkel kapcsolatos konzultáció?
R. Zs.: Ez számos tényezőn múlik – elsősorban a tervezett rendszer hatókörén és funkcionalitásán. Utána következik az ügyfél felkészültsége, az üzleti folyamatok szervezettsége és dokumentáltsága, valamint a projektcsapat dedikáltsága és elérhetősége. Tapasztalataink alapján az alábbiak tekinthetők mérvadónak:
– Nagykereskedői ERP rendszer: 2-6 hét
– Közműszolgáltatói ERP rendszer: 4-12 hét
– Nagykereskedői SFA (mobil területi értékesítői) rendszer: 1-2 hét
BBJ: Világszerte vannak ügyfeleik, vagy elsősorban a helyi vevőkre koncentrálnak? Mennyire fontos személyesen találkozni az ügyfelekkel?
R. Zs.: Vevőink több mint 90 százaléka hazai – de sikeresen szállítottuk termékeinket és szolgáltatásainkat a közép-európai régióba, és jelentős erőforrást fektetünk az exportlehetőségeink bővítésébe. Tapasztalataink alapján úgy véljük, hogy a személyes találkozások nem megkerülhetők a bizalomépítéshez – de a modern telekommunikációs megoldások – például a Skype, a webináriumok, illetve a videokonferenciák – hasznos kiegészítőnek bizonyulnak a sikeres üzletkötéshez.
BBJ: Miért jó hely Magyarország a szoftverfejlesztőknek?
R. Zs.: Jól képzett, nagy teherbírású kompetencia áll rendelkezésre Európa közepén, az Európai Uniós átlagnál alacsonyabb költségekkel.
BBJ: Miért választják Önöket az ügyfeleik?
R. Zs.: A minőségbiztosítási rendszerünk és a stratégiánk az ügyfél-elégedettséget helyezi fókuszba – elkötelezettek vagyunk a hosszú távú, kölcsönösen előnyös üzleti együttműködések iránt. A rendkívül erős és tapasztalt, közel 150 fős szakértői bázisunk segítségével kiemelt figyelemben tudjuk részesíteni ügyfeleinket, és a rájuk jellemző, egyedi üzleti igényeket – így tudunk számukra testreszabott, versenyképességet növelő, piacvezető megoldást szállítani.
A teljes, angol nyelvű interjú letöltéséhez kattinson ide: