A Renault Hungária részére fejlesztett nyomtatvány-kitöltő és tesztvezetést kezelő mobil alkalmazást az R&R Software.
Az R&R Software tizenöt éve kínál integrált vállalatirányítási és ügyfélkapcsolati rendszereket gépjármű– köztük Renault és Dacia – márkakereskedők és szervizpontok részére. Erre az időre tehető a Renault és a Dacia hazai importőrével, a Renault Hungáriával való együttműködés kezdete is, amely során számos fejlesztés valósult meg sikeresen; köztük az egységes garanciális igényeket dokumentáló- és elszámoló rendszer bevezetése, valamint a vezető készletgazdálkodási módszerek meghonosítása és leképzése az informatikai rendszerekben.
A legújabb fejlesztési projekt eredményterméke a tableten futó nyomtatvány- és folyamatkezelő alkalmazás, amely használta során:
A megoldás segítségével nyilvántartásba vehetők a tesztautók, így a tableten futó alkalmazás ezek alapján tudja kezelni a tesztvezetésre használható autók időnyilvántartását/foglalásait, valamint segítségével felvehetők a tesztvezetések értékelései is az ügyfelektől, érdeklődőktől.
Az R&R Software saját fejlesztésű, autóipar-specifikus CRM-SFA rendszerében rendelkezésre álló érdeklődő- és vevőnyilvántartása a tableten futó alkalmazással szinkronizált, így:
Az alkalmazás akkor is működőképes, ha az internetkapcsolat megszakad. Ilyen esetben ideiglenesen helyi adatbázist alkalmaz a folyamatok további lépéseinek, eredményeinek letárolásához, majd amint sikeresen visszakapcsolódott a hálózatra, szinkronizálja azokat a szerverrel.