Utánpótlásképzés az R&R Software társadalmi felelősségvállalás programjának keretein belül
2020-04-28
A globális járványhelyzet mellett digitális eszközökkel tartják meg a György Ádám Kastélyakadémiát
2020-07-31

Ügyfél-elégedettség 2019

Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll.

 

A cégre jelenleg érvényben lévő ISO 9001:2008 szabvány a termékek, a szolgáltatások, valamint a belső folyamatok állandó, magas minőségének biztosítása mellett kiemelt fontossággal kezeli a partnercégek véleményét is. A szabvány szerinti minőségpolitika meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.

A felmérés szerint az elégedettségi szint továbbra is magasan az iparági átlag, és a minőségpolitikában meghatározott küszöbérték fölött maradt:

 

A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,8-ra értékelték. Kiemelkedően magas továbbá a rendszerbevezetések után nyújtott támogatási szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség: 2019-ben 5 pontból átlagosan 4,6-ra értékelték az ügyfelek.

Figyelemre méltó, hogy az összesítés alapján a feltett 8 darab kvantitatív – azaz pontszámmal osztályozandó – kérdés mindegyikét külön-külön vizsgálva is teljesült a 80 százalékos elégedettségi érték.

Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat: a minőségpolitikában meghatározott szintet el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel a munkatársak külön egyeztetnek a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.

Partnereinknek ezúton is köszönjük a részvételt, az elismerő- és a rendkívül hasznos javító visszajelzéseket!