Tovább javultak az R&R Software ügyfél-elégedettségi mutatói.
Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. Az R&R Software ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségpolitikája meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.
A 2012-es év 85,8 százalékos eredményéhez képest további javulást sikerült elérni 2013-ban, 86,8 százalékos eredménnyel.
Sikerként könyvelhető el, hogy a felmérés kiküldési időpontjának áthelyezésével jelentősen nőtt a válaszadók aránya: a felkért ügyfelek közel 62 százaléka küldött be kitöltött kérdőívet.
A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,71-re értékelték.
A legjelentősebb növekedés az R&R Software termékeinek és szolgáltatásainak minőségével kapcsolatos kérdésnél figyelhető meg: az átlagpontszám 5 pontból 4,04-ről 4,52-re javult az előző, 2012-es évhez képest.
Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat – továbbá a 80 százalékos elégedettségi értéket el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel külön egyeztet a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.
Partnereinknek ezúton is köszönjük a részvételt, az elismerő- és a rendkívül hasznos javító visszajelzéseket!