A 2012-es ügyfélel-elégedettségi felmérés összesítése továbbra is összeegyeztethető az R&R Software minőségpolitikájával.
Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. Az R&R Software ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségpolitikája meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.
A 2011-es év 87,6 százalékos rekord eredményét ugyan nem sikerült felülmúlni, azonban a legutóbbi, 2012-es év 85,7 százalékos eredménye nem sokkal marad el attól, ismét bőven az elvárt 80 százalék fölötti az értéket hozva.
Sikerként könyvelhető el hogy tovább nőtt a válaszadók aránya, az elmúlt évek legjobb eredményére. Ez az egyszerűsített, racionalizált elektronikus kérdőívnek is köszönhető: az eldöntendő kérdések száma lecsökkent, ugyanakkor biztosítottuk a lehetőséget, hogy az ügyfelek szöveges fejlesztési javaslatokat is tehessenek az R&R Software tevékenységének, megítélésének javítása érdekében.
A cég a szöveges értékelésben kapott javaslatokat figyelembe veszi, a 80% értéket el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel pedig külön egyeztet a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről. A válaszadástól tartózkodó ügyfelek esetében az R&R Software a kapcsolattartók közreműködésével igyekszik megtudni a válaszok elmaradásának okát, illetve az esetleges fejlesztési javaslatokat.
Partnereinknek ezúton is köszönjük a részvételt, valamint az elismerő visszajelzéseket és a rendkívül hasznos, építő jellegű javaslatokat!