Az R&R Software Zrt-t Rozenberszki Zsolt és Rozenberszki Csaba alapította 1991-ben. A vállalkozáshoz az első években egyetemi évfolyamtársak is csatlakoztak, akik azóta is aktívan részt vesznek a vezetésben. A cég alapítói németországi, svájci informatikai fejlesztések során szerezték meg az alapításhoz szükséges tapasztalatokat, forrásokat. A vállalkozás célja az volt, hogy a német piacon már akkor elterjedt üzleti informatikai tapasztalatokat felhasználva a hazai piacon hozzanak létre a globális informatikai szereplőkkel is versenyképes, hazai fejlesztésű megoldásokat.
A cég a hazai gazdaság nagyobb szereplőit célozta meg fejlesztéseivel. Saját fejlesztésű vállalatirányítási, ügyfélkezelési, számlázási megoldásokat szállít kereskedelmi, termelő, közmű és telekommunikációs vállalatok részére, a közigazgatási és a banki-pénzügyi szektor számára átfogó egyedi rendszereket fejleszt. Az elmúlt 30 év sikeres működését a cég versenyképességének megőrzése céljából folyamatosan üzlet- és termékfejlesztésre, valamint a pénzügyi háttér megalapozására fordította. Fejlesztéseibe folyamatosan beépíteti a digitális piac fejlődő technológiáit. 2002 óta nyújt felhő alapú vállalatirányítási és CRM szolgáltatásokat, fejlesztett IoT t alkalmazó energiamenedzsment rendszert, továbbá közösségi média tartalmat feldolgozó Big Data alapú megoldást is szállított az USA-ba, Fortune Top 25-ös globális nagyvállalat részére. 2011 óta tartó, 2015 óta kiemelt fókuszú külföldi piacokra koncentráló üzlet- és termékfejlesztési tevékenység eredményeként 2016-2017-ben már Afrikába és Amerikába, 2019-ben pedig Ázsiába is szállított csúcstechnológiát alkalmazó megoldásokat.
A cég széles termékportfólióval, meghatározó piaci részesedéssel, valamint a tőkeerős háttérrel stabil, hosszú távú partnerkapcsolatot kínál Ügyfelei részére.
Az R&R Software legnagyobb értékének munkatársai szakértelmét és tapasztalatát tekinti. 2021 óta több, mint 210 fős szakértői bázis áll rendelkezésére a folyamatos belső fejlesztések, és az ügyfél-projektek kivitelezéséhez.
Az R&R Software átlagos ügyfél-életciklusa – ami alatt az az időtartam értendő, amíg az ügyfél a bevezetett megoldást aktívan használja – meghaladja a 12 évet. Független felmérések alapján az összesített ügyfél-elégedettségi mutatói évről évre meghaladják a 80 százalékos értéket, ami magasan az iparágra jellemző átlag feletti színvonalat jelent.
Az R&R Software az elkövetkező években is folyamatos növekedéssel, és a legmodernebb informatikai paradigmák piaci, ipari és társadalmi alkalmazásával kíván a magas hozzáadott értékű hazai informatikai piac meghatározó szereplője maradni.
Ügyfeleinek és Partnereinek ezúton is megköszönve az idei sikeres együttműködést, békés és boldog Karácsonyt, eredményekben gazdag új évet kíván az R&R Software!
Az R&R Software az idei évben a koronavírus-járvány következtében árván maradt gyermekek támogatója a Regőczi Alapítványon keresztül.