Novemberi üzleti analitika előadások
2010-11-17
R&R Software által szállított EPM megoldás bemutatása az Oracle HOUG konferencián
2011-02-16

Ismét kimagaslók az R&R Software 2010-es ügyfél-elégedettségi mutatói

Az R&R Software kiemelt partnerei körében végzett, 2010-es ügyfél-elégedettségi felmérése ismét igen pozitív eredménnyel zárult.

Az R&R Software 2009-es ügyfél-elégedettségi mutatói kiemelkedően magasak voltak. Az idei felmérés hasonlóan jó eredményt hozott, 4,23*-as értéket mutat az 5-ös skálán, mindössze 12 századdal marad el a tavalyitól.

Örömtelinek tartjuk, hogy idén sem minősítette egyetlen ügyfelünk sem „inkább negatív”-an az R&R Software szolgáltatásait, valamint, hogy sikerült bővítenünk a válaszadók körét.

Részvételüket ezúton is szeretnénk megköszönni.

Célunk évről-évre kimagasló eredményeket produkálni, ezért a válaszokat részletesen elemezzük, termék és szolgáltatás fejlesztésünk során figyelembe vesszük. Külön elemzést végzünk, és javító intézkedéseket teszünk azon partnereink körében és konkrét szolgáltatás területek esetén, amelyek az elért átlaghoz viszonyítottan legalább 1,0 ponttal alacsonyabb értéket mutatnak.

* A DMS üzletág eredményeit nem tartalmazza az adat.