Az R&R Software elmúlt három év során elért piaci növekedése, az ezt kiszolgáló jelentős szervezeti és létszám bővülés szükségessé tette több helyszínen is iroda bérlését. A most elkészült 3. irodaépület használatbavételével valamennyi, R&R Software telephelyén dolgozó kollégánk részére saját irodáinkban, korszerűbb, tágasabb munkahely teszi hatékonyabbá a munkát.
Az új, Ráby Mátyás utca 6. alatti iroda épület és a korábban is működő Ráby 7. illetve Erzsébet közi iroda lehetővé tette a szervezetfejlesztésből adódó tevékenységkörönkénti munkahelytagolást, ugyanakkor a három iroda épület gyakorlatilag szomszédos egymással, így nem okoz problémát a személyes megbeszélések szervezése sem. Valamennyi irodaépület és irodai infrastruktúra az R&R Software tulajdonában áll.
Az R&R Software outsource fejlesztéseken munkatársai továbbra is jellemzően ügyfelünk telephelyén végzik fejlesztési projektjeiket. Az irodaépület százmillió forintot meghaladó informatikai infrastruktúrájának kiépítéséhez a KMOP – 1.2.1 / B – 2007 – 0129 pályázatának keretében 25%-os támogatást nyertünk el.
Az elmúlt években jelentősen megnőtt a távoli-otthoni munkavégzés igénye, melyhez a szükséges infrastruktúrát kiépítettük. Az otthoni munkavégzés jól kiegészíti az irodai munkakörülményeket, javítja a hatékonyságot és növeli a munkatársak rendelkezésre állását.