A Pek-Snack Kft. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata. A cég 1998 óta foglalkozik fagyasztott pékáru készítésével. A Pek-Snack Kft. magyar tulajdonban álló családi vállalkozásként jött létre, 2015 óta pedig egy pénzügyi befektető, az Oriens tulajdonában áll.
A cég Magyarországon a Somogy megyei Igalon készíti termékeit egy 6000 m²-es üzemben, ahol több mint 350 munkavállalót foglalkoztat. Termékeiket Magyarországon több, mint 1800 látványpékségben kínálják. A cég 1999 óta van jelen Horvátországban, 2021-ben pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is jelentős terjeszkedésbe kezdett.
A Pek-Snack Kft. meglévő SFA rendszerét modernebb, több funkcionalitással rendelkező rendszerre szerette volna cserélni, így 2021-ben ajánlatot kért több vállalati mobilitás megoldásokat is kínáló cégtől. Az R&R Software teljeskörű igényfelmérést és rendszerbemutatót követően adott ajánlatot a cég számára. A versenyeljárás során döntő érvként szolgált az R&R Software FusionR Sales App megoldása mellett, hogy a rendszer meglévő komponenseivel, paraméterezés után teljes mértékben lefedi a Pek-Snack Kft. igényeit az egyedi integrációs igények megvalósítása mellett.
A FusionR Sales App az átfogó értékesítést támogató FusionR Sales megoldáscsomag része, az értékesítői hálózat irányítását, munkájának támogatását látja el, vállalati mobilitást biztosít.
A FusionR Sales App olyan funkciókat kínál Android mobil eszközök segítségével, mint például rendelések megjelenítése, vevő információk kezelése, marketinganyag-igénylések kezelése, képviselői túratervek készítése, eszközök nyilvántartása, mozgatása, leltározása.
A felhasználók jelentéseket, riportokat hívhatnak le. A kérdőívek segítségével bolti felmérések készítésére, adatgyűjtésre és reklamáció kezelésre is lehetőséget nyújt a rendszer.. A mobil eszközökkel fotók is készíthetők, illetve megjeleníthető az ügyféltörténet és egyéb információk. A FusionR Sales App segítségével nyomon követhetjük a partnerek folyószámla egyenlegét, láthatjuk, hogy mely számlák vannak rendezve, illetve kintlévőség esetén is figyelmeztetést küld a rendszer.
A felhasználók láthatják a FusionR Sales App alkalmazásban az értékesítési vezetők által központilag meghatározott feladatokat, legyen szó rendszeres vagy eseti tevékenységekről. A FusionR Sales App-ban a képviselők teljesítményének értékelésére, támogatására és követésére is adott a lehetőség.
A FusionR Sales App akkor is működik, ha éppen valamilyen okból nincs internetkapcsolat. Az offline munka során keletkezett adatokat az alkalmazás titkosított csatornán tudja szinkronizálni, amikor az internetkapcsolat ismét elérhető.