Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll.
A cégre jelenleg érvényben lévő ISO 9001 szabvány a termékek, a szolgáltatások, valamint a belső folyamatok állandó, magas minőségének biztosítása mellett kiemelt fontossággal kezeli a partnercégek véleményét is. A szabvány szerinti minőségpolitika meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.
A felmérés szerint az elégedettségi szint továbbra is magasan az iparági átlag, és a minőségpolitikában meghatározott küszöbérték fölött maradt:
A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,6-ra értékelték. Kiemelkedően magas továbbá a rendszerbevezetések után nyújtott támogatási szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség: 2022-ben 5 pontból átlagosan 4,4-re értékelték az ügyfelek.
Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat: a minőségpolitikában meghatározott szintet el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel a munkatársak külön egyeztetnek a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.
Partnereinknek ezúton is köszönjük a részvételt, az elismerő- és a rendkívül hasznos javító visszajelzéseket!