Továbbra is magasan az iparági átlag felett a R&R Software ügyfél-elégedettségi mutatói.
Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. Az R&R Software ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségpolitikája meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.
A felmérés szerint az elégedettségi szint továbbra is magasan az iparági átlag, és a minőségpolitákban meghatározott küszöbérték fölött maradt:
A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,68-ra értékelték. Kiemelkedően magas továbbá a rendszerbevezések után nyújtott támogatási szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség: 2016-ben 5 pontból átlagosan 4,59-re értékeltek az ügyfelek.
Figyelemre méltó, hogy az összesítés alapján a feltett 9 darab kvantatív – azaz pontszámmal osztályozandó – kérdés mindegyikét külön-külön vizsgálva is teljesült a 80 százalékos elégedettségi érték.
Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat: a minőségpolitikában meghatározott szintet el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel a munkatársak külön egyeztetnek a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.