Közfeladatot ellátó szervezeteknél is alkalmazható 2015 decembere óta az R&R Software saját fejlesztésű FusionR EDM elektronikus dokumentumkezelő rendszere.
A közfeladatot ellátó szervezeteknél elektronikusan folytatott iratkezelést a 27/2014. KIM rendelet, valamint a 335/2005. kormányrendelet szabályozzák. A megfogalmazott követelményrendszer az iratkezelési és irattári funkciókra, valamint a biztonsági, adatmentési és naplózási, adatkapcsolati és műszaki követelményekre is kiterjed.
Az R&R Software 2015-ben döntött úgy, hogy a fenti megfelelőséghez szükséges fejlesztési feladatokat végrehajtja saját tulajdonú és forráskódú FusionR EDM elektronikus dokumentumkezelő rendszerén. Az új verzió auditját a Veritan Hírközlési és Informatikai Tanúsító Kft. végezte el, a folyamat eredményeképp pedig 2015. december 14-én állította ki a teljes megfelelőségről szóló tanúsítványt, amely 3 évig érvényes.
A tanúsított FusionR EDM rendszer 2016. január 4-én állt éles üzembe elsőként az MNKH – Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt-nél és közfeladatot ellátó társcégeinél, a Közép-európai Kereskedelemfejlesztési Hálózat Kft-nél és a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft-nél.
Az R&R Software számos közműszolgáltató ügyfele is alkalmaz a FusionR EDM rendszeren alapuló elektronikus dokumentumkezelési megoldásokat elektronikus számlák előállításához, illetve a számlák elektronikus archiválásához, ezzel igazolva annak alkalmasságát a dokumentumkezelési feladatok teljes körű ellátására.
Az R&R Software vállalatirányítási rendszereinek integráns részeként, valamint önálló, de integrálható megoldásként is kínál elektronikus dokumentumkezelést. A FusionR EDM segítségével a vállalatok működése során keletkező dokumentumok elektronikus változatai tárolhatók, hitelesíthetők, törvényi előírásoknak megfelelően archiválhatók, valamint biztosítható automatikus továbbításuk.