Tovább javultak az R&R Software ügyfél-elégedettségi mutatói.
Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának és minőségpolitikájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. Az R&R Software ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségpolitikája meghatározza, hogy az éves felmérésben az összesített elégedettségi szintnek el kell érnie legalább 80 százalékot.
A 2013-as év 86,8 százalékos eredményéhez képest további javulást sikerült elérni 2014-ben, 87,4 százalékos eredménnyel:
A válaszadók száma a tavalyihoz képest ismét jelentősen – több mint 20 százalékkal – nőtt.
A részeredményekből kiderült, hogy az R&R Software munkatársainak szakértelmét és felkészültségét a válaszadó ügyfelek továbbra is rendkívül magasra, átlagosan 5 pontból 4,68-re értékelték. A felmérés szerint öt éve stabilan növekszik az rendszerbevezések után nyújtott támogatási szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség: 2014-ben 5 pontból átlagosan 4,46-ra értékeltek az ügyfelek.
Az R&R Software fejlesztési terveiben ezúttal is figyelembe veszi a szöveges értékelésben kapott javaslatokat – továbbá a 80 százalékos elégedettségi értéket el nem érő, illetve az előző évhez képest alacsonyabb elégedettségi pontszámokat beküldő ügyfelekkel külön egyeztet a problémásnak vélt, fejlesztendő területekről.