Az R&R Software ügyfeleinek elégedettségét partnereink által megbízott független tanácsadók rendszeresen elemzik. Nagy örömünkre szolgál, hogy az R&R Software ügyfélelégedettsége jelentősen meghaladja a hazai piaci átlagot.
Annak céljából, hogy a minőségfejlesztési törekvéseink eredményesek legyenek, a tevékenységünket részletesebben leíró, testtreszabott ügyfélelégedettségi felmérést végzünk rendszeresen.
A 2006-os DMS üzletág-specifikus elemzést követően a 2007. évi ügyfél-elégedettségi szint felmérés során az R&R Software kiemelt (KA: Key Account) ügyfeleinek felelős pozícióit betöltő munkatársait kérdeztük. Megállapítottuk, hogy az elmúlt évben az átalgos ügyfélelégedettségi mutatónk tovább emelkedett, és sikerült azonosítani adott szakterületeket és ügyfeleket, ahol a kapott értékek jelentsen elmaradtak a megcélzottól. A javítandó területeken felelősöket és akciótervet határoztunk meg. Büszkék vagyunk ugyanakkor arrra, hogy ügyfeleink kiemelkedőnek ítélték meg a kollégáink szakértelmét és a bizalmat az R&R Software jövője, fejlődése iránt. Ezt a tényt támasztaja az is alá, hogy az ügyfeleink több mint 90%-a újra az R&R Software-t választaná stratégiai partnerének.
Az R&R Software pozíciójával, méretével kapcsolatosan kapott, nagy szórást mutató válaszok alapján a jövőre nézve is egyértelműen azonosítható PR & Marketing célkitűzés az R&R Software piaci ismertségének növelése.