A Pek-Snack új, R&R Software által fejlesztett FusionR Sales Calls rendszere forradalmasítja az értékesítési folyamatokat. Az integrált megoldás lehetővé teszi az értékesítők számára a napi feladatok hatékonyabb elvégzését, miközben a boltok rendeléseinek, látogatásainak és számláinak kezelésére is könnyed hozzáférést biztosít. A rendszer az értékesítési csapat munkáját egyszerűsíti, miközben hozzájárul az ügyfélszolgálat és a vállalat növekvő sikeréhez.
A Pek-Snack Kft. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata. A cég kiemelt figyelmet fordít az ügyfélélmény javítására és az értékesítési folyamatok hatékonyságának növelésére. Ezt a célt szolgálja a FusionR Sales Calls rendszer bevezetése, amelyet az R&R Software biztosít számára. A projekt célja, hogy egy integrált, könnyen kezelhető és átfogó megoldást kínáljon a Pek-Snack értékesítő csapata számára.
A Pek-Snack 2023 óta használja az R&R Software FusionR Sales App megoldását, amely a területi képviselők munkáját segíti elő. A helyszíni munka támogatásához a FusionR Sales App számos funkciót kínál, mint például rendeléskezelés, vevőinformációk nyilvántartása, marketinganyagok kezelése, eszközleltározás, bolti felmérések, adatgyűjtés és reklamációk kezelése, továbbá lehetőséget biztosít a partnerek folyószámláinak nyomon követésére. A mobil alkalmazás offline is működik, az adatokat szinkronizálja, amikor ismét elérhető az internetkapcsolat.
A FusionR Sales komponensei az App, Calls és Portál, eltérő értékesítési csatornák integrált támogatására alkalmasak, kombinálhatók a cégméret és az iparág jellegzetességei szerint, így könnyedén hozzáigazíthatók a vállalati igényekhez. Segítségükkel egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.
A FusionR Sales Calls megoldás főbb jellemzői
A rendszer alapvetően egy sales force alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy az értékesítők, vagyis a telesales-es munkatársak egyetlen eszközzel, egy laptop segítségével végezhessék napi feladataikat. Az alkalmazásban elérhetőek azok a funkciók, amelyek a Pek-Snack értékesítői számára nélkülözhetetlenek, és amelyeket korábban a mobilos alkalmazásban használtak.
A telesales-es munkatársaknak lehetőségük van arra, hogy napi szinten több mint 50 boltot hívjanak fel, miközben pontosan megtervezhetik a hívások sorrendjét és időpontjait. A rendszer segítségével a munkatársak könnyedén hozzáférhetnek a boltok listájához, és végig tudják őket hívni a kijelölt napokon, illetve minden szükséges információt elérhetnek, például hogy milyen rendelések érkeztek, ki mikor látogatta a boltot, vagy milyen nyitott számlák vannak.
Képernyőkép a megoldásról tesztadatokkal
Integrált webshop és riportálás
A Pek-Snack FusionR Sales Calls rendszere szoros integrációban működik a vállalat webshopjával, így az értékesítők közvetlenül le tudják adni a rendeléseket. A rendszer lehetővé teszi a különböző termékek és azok rendelési adatainak nyomon követését is, például a fókusztermékekkel kapcsolatban. Az értékesítők láthatják, hogy az egyes boltokban milyen termékek vannak kint, és azokat bolt kategória szerint szűrhetik, például arany, platina kategóriákra.
A riportálás is kiemelt szerepet kapott a rendszerben. Az értékesítők részletes kimutatásokat kaphatnak a boltok forgalmáról (pl. éves vagy három havi adatok), az egyes boltok által leadott rendelésekről, valamint az aktuális kintlévőségekről. Az olyan fontos adatok, mint az utolsó rendelés időpontja, az átlagos rendelés nagysága, és hogy a boltok zsákban vagy kilogrammban rendelnek, mind egyértelműen hozzáférhetőek.
További fejlesztések és ügyféltámogatás
A Pek-Snack FusionR Sales Calls rendszerének bevezetésével nemcsak az értékesítési csapat munkáját segítik, hanem az ügyfélszolgálatot is hatékonyabbá teszik. A rendszer támogatja az ügyfelek által tett reklamációk megoldását és biztosítja a gyors reagálást. A projekt 2024 szeptemberében indult, 2025 januárjára éles üzembe került a megoldás. Az R&R Software FusionR Sales Calls rendszere a jövőben további fejlesztésekkel és új funkciókkal bővülhet, amelyek még jobban támogatják a vállalat céljait és a gyorsan változó piaci igényeket.