Az Athlon az R&R Software FusionR rendszereit választotta pénzügyi tevékenységének teljes körű támogatásához. A szolgáltató cég számára piaci versenyelőnyt biztosít, hogy konkurenseivel szemben fejlett operatív CRM megoldással támogatja képviselőinek munkavégzését.
Az on-line, PDA alapú FusionR SFA alkalmazás az átfogó FusionR CRM részeként szorosan integrált az Athlon központi FusionR ERP -vállalatirányítási rendszerével.
Az Athlon Pénzügyi Szolgáltató Zrt. hitel-kihelyezési pénzügyi szolgáltatást (kis összegű, rövid futamidejű lakossági készpénzkölcsönöket) nyújtó társaság.
A FusionR SFA R&R Software által kifejlesztett ügyfélszolgálati és területi képviselő támogató rendszer. A FusionR CRM megoldás biztosítja az Athlon számára ügyfeleinek és szerződéseinek nyilvántartását, hitelfolyószámláinak kezelését, az ügyfelekkel kapcsolatot tartó területi képviselők koordinálását, elszámoltatását, valamint a FusionR SFA modullal szükséges kapcsolatot, integrációt.
Az Athlon Zrt.-nél már a cég indulását megelőzően bevezetetett FusionR CRM rendszer célja technológiai szempontból az Athlon operatív tevékenységeinek elektronizálása és automatizálása, üzleti szempontból pedig az Athlon hitelkihelyezési tevékenységével kapcsolatos költségeinek racionalizálása, az Athlon piacszerzési- és további üzleti céljainak hosszú távú, hatékony támogatása. Az Athlon vállalatirányítási feladatait a CRM megoldással teljesen mértékben integrált FusionR ERPS rendszer eszköz-, készlet- és pénzügyi gazdálkodási moduljai biztosítják.