Elektronikus autóalkatrész-piactér
2011-12-10
R&R Software a BME állásbörzén
2012-02-13

Ügyfél-elégedettségi rekord

Kimagasló eredménnyel zárult az R&R Software ügyfelei körében végzett felmérése.

Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. A cégre jelenleg érvényben lévő ISO 9001:2008 szabvány a termékek, a szolgáltatások, valamint a belső folyamatok állandó, magas minőségének biztosítása mellett kiemelt fontossággal kezeli a partnercégek véleményét is.

A 2011-es évet értékelő felmérés eredménye több szempontból is sikerként könyvelhető el:

– A válaszoló ügyfelek száma 60 százalékkal nőtt, ezzel még pontosabb eredményeket szolgáltatva

– Az ügyfelek az elérhető pontszámok összesítését tekintve átlagosan 87,6 százalékra értékelték az R&R Software-t.

A 2009-es év 87 százalékos, valamint a 2010-es év 84,6 százalékos eredményét tekintve ezzel újabb rekord született!

ufelegedettseg_2011

 

Az R&R Software Zrt. évről évre igyekszik az ügyfél-elégedettséget tovább növelni úgy, hogy a felmérésben résztvevők között egyáltalán ne szülessen 80 százaléknál alacsonyabb részeredmény.

Kérdésekre válaszoló partnereinknek ezúton is köszönjük a számunkra rendkívül hasznos visszajelzést!