Kimagasló eredménnyel zárult az R&R Software ügyfelei körében végzett felmérése.
Az R&R Software szolgáltatásai és termékei elsősorban hosszú távú, kölcsönösen eredményes együttműködésre épülnek, így stratégiájának középpontjában továbbra is az ügyfelek kimagasló elégedettsége áll. A cégre jelenleg érvényben lévő ISO 9001:2008 szabvány a termékek, a szolgáltatások, valamint a belső folyamatok állandó, magas minőségének biztosítása mellett kiemelt fontossággal kezeli a partnercégek véleményét is.
A 2011-es évet értékelő felmérés eredménye több szempontból is sikerként könyvelhető el:
– A válaszoló ügyfelek száma 60 százalékkal nőtt, ezzel még pontosabb eredményeket szolgáltatva
– Az ügyfelek az elérhető pontszámok összesítését tekintve átlagosan 87,6 százalékra értékelték az R&R Software-t.
A 2009-es év 87 százalékos, valamint a 2010-es év 84,6 százalékos eredményét tekintve ezzel újabb rekord született!
Az R&R Software Zrt. évről évre igyekszik az ügyfél-elégedettséget tovább növelni úgy, hogy a felmérésben résztvevők között egyáltalán ne szülessen 80 százaléknál alacsonyabb részeredmény.
Kérdésekre válaszoló partnereinknek ezúton is köszönjük a számunkra rendkívül hasznos visszajelzést!