ERP és digitális értékesítés – a versenyképesség új kulcsa a KKV-knál
2025-06-26

Továbbra is kiemelkedő ügyfélelégedettségi szint az R&R Software-nél

Az R&R Software 2024. évi ügyfélelégedettségi felmérésének eredményei megerősítik, hogy a vállalat hosszú távú partnerségekre építő piaci stratégiájának alappillére – a magas szintű ügyfélelégedettség – továbbra is stabilan az iparági átlag fölött, a cég ISO minőségpolitikájában meghatározott célértékek felett teljesül.

A vállalat számára stratégiai jelentőségű az ügyfelek visszajelzéseinek beépítése a szolgáltatások, termékek és belső folyamatok fejlesztésébe. Ezt a szemléletet támogatja az ISO 9001 minőségirányítási rendszer is, amelynek középpontjában a partneri elégedettség áll.

A 2024-es ügyfélelégedettségi felmérés során az R&R Software kiemelt (Key Account) ügyfelei közül 91 partner kapott meghívást az online kérdőív kitöltésére, közülük 62,6% élt is a lehetőséggel. Közel 90 kérdőívet küldtek vissza.

A visszajelzések alapján az R&R Software termékeit és szolgáltatásait a válaszadók átlagosan 86,1%-os elégedettségi szintre értékelték. Ez az eredmény nemcsak az iparági átlagnál (~80%) magasabb, hanem meghaladja a vállalat saját belső célkitűzéseit is.

Diagram

 

A részeredmények között továbbra is kimagasló értékelést kapott az R&R Software konzulenseinek felkészültsége és szakértelme, a rendszerbevezetést követő szolgáltatások minősége, valamint a cég specifikus üzleti igényekhez kapcsolódó szakmai kompetenciája is.

A kérdőíves felmérések 12 éves összehasonlító elemzése alapján elmondható, hogy a legfontosabb mutatók továbbra is magas szinten állnak, és a válaszadási hajlandóság is folyamatosan nő. Mindez alátámasztja, hogy az ügyfélelégedettségre épülő stratégia tartós üzleti értéket teremt: stabil ügyfélkapcsolatokat, folyamatos megrendelésállományt, valamint új üzleti lehetőségeket és referenciákat biztosít a vállalat számára.