Az R&R Software Zrt. kiemelt partnereinek körében elvégzett 2009. évi ügyfél-elégedettségi felmérésben az R&R Software ismét kimagasló eredményt ért el.
Ügyfélbázisunkból* meghatározó mértékben kaptunk értékelést, az R&R Software valamennyi választ adóra összesített, átlagolt elégedettségi mutatója az 5 -ös skálán 4,35 (!) értéket ér el. Egyetlen ügyfelünk sem minősítette „inkább negatívan” az R&R Software szolgáltatásait. Elért eredményeinkre büszkék vagyunk.
Célunk továbbra is hagyományosan magas elégedettségi mutatóink megtartása és javítása, ezért a válaszokat részletesen elemezzük, jövő évi termék és szolgáltatás fejlesztésünk során figyelembe vesszük. Azon partnereink és konkrét szolgáltatás területek esetén, melyek az elért átlaghoz viszonyítottan legalább egy teljes osztályzattal alacsonyabb értéket mutatnak, külön elemzést végzünk és javító intézkedéseket teszünk.
* DMS ügyfélkörünk felmérését 2010 elején külön projektben végezzük, így a jelen értékek nem tartalmazzák véleményüket.