Az R&R Software Zrt. 2004 harmadik negyedévében jelentősen növelte VERK/400 ASP szolgáltatásának ügyfélkörét élelmiszer, ital és dohány illetve épületgépészeti termékek gyártásával és forgalmazásával kapcsolatos tevékenységi körű megrendelők között. Az új szerződések révén 10 vállalat és csaknem 300 felhasználó részére nyújt on-line Internet VPN eléréssel üzleti kritikus vállalatirányítási és logisztikai megoldást.
Az R&R Software termékfejlesztési és marketing stratégia új elemeként 2002-től megjelent a teljes körű, publikus ASP (Application Service Providing) szolgáltatás. 2000 és 2002 között hasonló technológiai kialakításban de zárt megrendelői körben már elindítottuk ASP szolgáltatásunkat autó kereskedelemmel és szervizeléssel foglalkozó partnerek számára.
Az ASP szolgáltatás keretében az R&R Software VERK/400 alkalmazása szakma specifikus, testreszabott paraméterezéssel és üzemeltetéssel (kiszolgáló szerver környezete és alkalmazás réteg) kerül bevezetésre, így támogatva a megrendelő alaptevékenységébe nem illeszkedő informatikai beruházás, követelmény és változás kezelés, üzemeltetés, továbbfejlesztés és felhasználói támogatás feladatok professzionális teljes körű outsourcing megoldását, mely beruházás mentesen, jól tervezhető havi szolgáltatási díj ellenében vehető igénybe. A szerver alapú, vékony kliensek segítségével elérhető megoldásnak köszönhetően minimális a kommunikációs erőforrás szükségletet és a kliensekkel kapcsolatos karbantartási feladatok igénye.
A megoldás elemét jelentő szerver elhelyezésére és üzemeltetésére, illetve a VPN Internet szolgáltatások biztosítására kiemelkedő rendelkezésre állást és biztonságot nyújtó szerverfarm és IP Sec szolgáltatást veszünk igénybe, ezzel a szerver és alkalmazás környezet biztonságára és rendelkezésre állására olyan színvonalat nyújtunk, melyet saját üzemeltetés esetén nagyon ritkán tudnak a felhasználók megvalósítani.
A bevezetéseket segíti az a tény, hogy a rendszer előre kialakított és paraméterezett, a teljes ellátási lánc (SCM) termelési, beszerzési, értékesítési és logisztikai területére kiterjed, támogatja az ügyfél kapcsolat menedzsmentet (CRM), integráltan szolgálja ki a pénzügyi, számviteli, tervezési és kontrolling funkciókat és elvárásokat is. A központi szerver alapú megoldás természetesen biztosítja az adott vállalaton belül a különböző telephelyek folyamatainak egységesítését, központi irányítását és ellenőrzését. A komplex megoldás alkalmazásának eredményeként növekszik a hatékonyság, a készletek optimalizációja többlet forrást eredményez, továbbá jelentősen csökken az optimális ügyviteli – adminisztrációs és kontrolling folyamatok kialakítására fordított idő és költség. Valamennyi felhasználó számára elérhetővé válnak az iparági „best of practice” folyamatok.