Pályázati azonosító: GVOP-4.1.1-05/1-2006-06-0054/4.0
Az R&R Software Rt 1991-es alapítása óta összetett üzleti informatikai megoldások fejlesztésével, értékesítésével, implementálásával foglalkozik, melyet a megoldások szállításához kapcsolódó rendszerintegrátori tevékenysége egészít ki.
A jelen projekt során megvalósítani kívánt beruházás közvetlen célja a tervezett fejlesztés kivitelezésén keresztül javítani az információáramlást, valamint hozzájárulni az információvesztés elkerüléséhez a szervezeten belüli, illetve az ügyfelekkel folytatott kommunikációban, valamint az ügyfelek adatainak kezelésében. A projekt elsődleges célja, hogy az R&R Software Rt. működését hatékonyabbá tegye, az évek óta folyamatos, dinamikus növekedéshez megfelelő informatikai hátteret biztosítson, valamint alapokat fektessen le a további fejlesztésekhez.
A társaság dinamikus forgalom-növekedési, minőségi szolgáltatási igényéből fakadó céljainak megvalósításához át kívánja alakítani tevékenységét és ennek támogatására bővíteni kívánja integrált vállalatirányítási rendszerét. A magyar piacon referenciákkal rendelkező workflow rendszerek funkcionalitás, integráltság, testreszabhatóság, rugalmasság és hardver-igény szerinti vizsgálata, továbbá a beruházás összköltsége az igényelt funkcionalitás melletti vizsgálata azt mutatta, hogy a cég számára legelőnyösebb az Omega Contact Management Workflow rendszer.
A projekt célja, az Omega Contact Management Workflow és dokumentumkezelés moduljának bevezetése. Cél, hogy az R&R Software Rt. által használt integrált vállalatirányítási rendszert kibővítse egy költség-hatékony, az IT technológiák jelenleg kínálta lehetőségeit maximálisan kihasználó, munkafolyamat irányítási, illetve elektronikus iratkezelési rendszerrel.
A projekt az alábbi tevékenységekből áll:
A javasolt munkafolyamat irányítási illetve elektronikus iratkezelési rendszer lehetőséget teremt a jelenleg használatos, legtöbbször papír alapú ügyfél-dokumentum kezelés kiváltására egy hatékonyabban működő és egyszerűbben kezelhető, a munkát könnyítő, automatizmusokat tartalmazó elektronikus rendszerrel. A megvalósítani kívánt rendszer teljesen elektronikus formában hivatott támogatni a kereskedelmi és ügyfélszolgálati folyamatokat a megrendeléseknek az ügyfelektől történő beérkezésétől az implementáció folyamatának megkezdéséig. Az ehhez szükséges szoftver komponensek telepítésével és a szükséges központi űrlap-fejlesztések megvalósításával létrejön az a könnyen bővíthető keretrendszer, amely első lépésben a következő funkciókat fogja támogatni:
– Ügyfélkapcsolat kezelési folyamatok támogatása
– Termelési/Szolgáltatási/Kereskedelmi folyamatok támogatása.
Támogatás összege: 9.557.339 Ft
A projekt várható befejezése: 2007. március
A GVOP-4.1.1-05/1-2006-06-0054/4.0 projekt a hazai költségvetési előirányzatból és az Európai Regionális Fejlesztési Alapból kerül finanszírozásra.
Kedvezményezett neve és elérhetősége: R&R Software Fejlesztő és Tanácsadó Zrt. 1038 Budapest Ráby Mátyás u. 7. tel.: 1-436-7850. www.rrsoftware.hu
Irányító Hatósság neve és elérhetősége: Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22., tel.: 06 40 638-638 www.nfu.hu
Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:
MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
1139 Budapest, Váci út 83.
www.magzrt.hu
info@magzrt.hu
ügyfélszolgálat: +36 (40) 200-617